Sonunda Herkesin aradıgı İnstagram script

Etiketler :

Arkadaşlar Şimdiye kadar 27 farklı script denedim
çalışmayan:26
Çalışan:1
artık bıkmıştım script deneyecem diye ve sonunda buldum

login sorunu kesinlikle yoktur her türlü hesaptan girebilirsiniz eski hesap veya yeni hesap farketmez
admin paneli sorunu yoktur kesinlikle
bayilik sistemi sorunsuz çalışır
kullanıcı adına takipçi yollama link ile begeni hikaye izlettirme canlı yayına izleyici yollama hepsi aktiftir
1 k ya yakın user vardır hepsi aktif olmasa bile 1 tık ile pasifleri temizleye bilirsiniz
bir sorun bile bulamadım ben
sadece 1 tane freehostingde çalışır digerlerinde hesap askıya alınıyor
https://www.poyrazhosting.com.tr
tc kimlik no girmemek için ülkeyi türkiye dışında farklı ülke yapıp tc no yerine 0 ekliyoz
Resim yeniden boyutlandırıldı, orjinalini görmek için tıklayın.

ve kayıt olup hosting alıyoruz

Kurulum sql dosyasını sql veri tabanına yüklüyoruz
\WebGrambFramework\helpers deki setup_helper.php veri tabanımıza göre editliyoruz
ve son olarak ftp ile tüm dosyaları yükleyip sitemizi giriyoruz
Admin paneli Siteniz.com/admin Kullanıcı adı:instawebmkav2 Şifre:admin




Kurulum Videosu: https://www.youtube.com/watch?v=dwloMJI6X_M



İNDİRME LİNK:TIKLA
VİRÜS TOTAL:TIKLA
Arkadaşlar kusura bakmayın size yanlış dosya indirme linki atmışım aldıgınız sorundan bundan kaynaklı

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

0 yorum: