İnstagram Kolayca Keşfet'e Çıkma

Etiketler :
Instagram icon


Merhaba Herkese Dostlarım İnstagram Keşfet'e Çıkmak Aşırı Kolaydır Size Yapmanız Gereken Şeyleri Adım Adım Anlatacağım


İnstagram Keşfet Nedir : Instagram keşfet, Instagram'da paylaşılan ve çokça beğeni ile yorum alan gönderilerin daha fazla kullanıcı tarafından görülebilmesini sağlayan bir uygulama içi özelliktir. ... Ayrıca Instagram keşfet alanı olarak bilinen özelliği gönderinizin çıkması için neler yapılmalıdır yazımızdan öğrenebilirsiniz. | ALINTIDIR |


İnstagram Keşfet'e Çıkmak İçin Başlıyalım

1)Kendi Hesabınızı İşletme Hesabı Yapınız Ve Daha Sonra...
2) Kendi Hesabınızda Atmak İstediğiniz Video'yu atınız
3) Video İle Alakalı Hashtaglar yapınız abartmadan düzgünce
3) İnstagram Fake Hesap Oluşturunuz
4) Takipci Atma Hilesi Sitelerinden Düzgün Çalışan Siteye Fake Hesabınız İle Giriş Yapınız
5) Videoya İzlenme + Beğeni + Kaydetme Gönderiniz Abartılı Olmadan Ben ( 1.5k İzlenme )
(500 Kaydetme ) ( 89 Beğeni ) Filan Göndermiştim Kaydetme Biraz Abartılı Olmuş Olabilir

Dostlarım Keşfet'e Bakar olunuz herhan çıkabilir Veya da Kendi Videonuza giriniz ve istatistikleri görüntüle diyiniz Oradan Eylemler Der Ve Nereden Baktıklarını Görebilirsiniz Diğer'den Yazar Ana sayfadan Ve ( Keşfet'ten ) Yazar Bilenler Olabilir Fakat Ben Kolay Yoldan Anlatmış Bulunmaktayımdır direk çıkmak istiyorsanız en pratik yol budur

Ben Ss Almıştım Keşfet'e Çıktığımın Fakat Atarsam Reklam Yapmış Olabilirim Diye Atmak İstemedim

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

0 yorum: