Php Admin Panelli Kişisel Web Site Scripti

Etiketler :
Selam arkadaşlar, az önce bitirmiş olduğum kişisel website (portfolio) projesini Siz değerli arkadaşlarımın beğenisine sunuyorum.

Sistemin özellikleri ;

- Yönetim panelinden yönetiliyor.
- Galeri modülü
- Blog modülü
- Full Dinamik.





Demo: batucarikci.bedavahost.biz
Arkaplan resimlerini değiştirmek için, arkaplan klasöründeki resimleri kendiniznkiyle değiştiriniz. Twitter ve facebook içinde index.php de aynı işlemi yapabilirsiniz.


DOWNLOAD

Sizden ricam copyright kısmını silmemeniz. Sonuçta bir emek var.



Not : Tasarım ve admin panel hazır tasarımdır.

Alıntıdır...

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

18 yorum:

  1. kurulumu nasıl yapacaz ayar.php yok :)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl kurulacak

    YanıtlaSil
  3. Ben bu panele kategori işlemi yapamıyorum. Kategorileme nasıl yapılacak bilgisi olan varmı?

    YanıtlaSil
  4. kategori işlemi admin panelinden :)

    YanıtlaSil
  5. REsim vidio Cekmek İçin Panel Varmi ?

    YanıtlaSil
  6. No database Selected uyarısı aldım napmam lazım ?

    YanıtlaSil
  7. explorerda sitenin arka planı açılmıyor

    YanıtlaSil
  8. indirdim ama install.php dosyası yok içinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstall Php İle Degil Zaten Kurulumu Sayfaları Editleyerek Yapıyorsunuz :)

      Sil
  9. Connections/ok_kisisel.php bu php sayfasını site veritabnına göre editlerseniz sitenizi aktif edebilirsiniz teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  10. bunun default admin şifresi ne

    YanıtlaSil