Exe Eklenti Kurulumu (Resimli Anlatım)

Etiketler :
İlk Önce Exe mizi Açıyoruz.Karşımıza Böyle Bir Pencere Gelicek.



Eklenti Linki : Eklenti Linkimizi Yazıyoruz.İsteyenler http://goo.gl/ Sitesinden Url Kısaltabilirler.

User.php Yolu : Sitemizde Bulunan User.php Yolunu Yazıyoruz.

Kaldırılmayan Uygulama : Eklentinizi Hiç Bir Şekilde Sistemden Kaldıramaz.Ancak Format Atması Gerekir.

Gizli Niteliği Ver : Sistemde Gizli Dosya Şeklinde Gözükür.

Yüklendikten Sonra Silin : İndikten Sonra Kullanıcı Çalıştırınca Otomatik Kendini Siler.

Herşey Bittikten Sonra Oluştur Diyoruz.Ve Klasörümüzde Eklenti.exe Dosyası Olusuyor.
Resmi Orjinal Boyutta Görmek için Tıklayınız..



2. Adım

Artık Dosyamızı Açan Herkez User imiz Olur.Taki Format Atana Kadar Sizin Kölenizdir.
Eklenti.exe yi Hostumuza Atıyoruz ve Linki Alıyoruz.

Örn : http://www.sitemiz.com/eklenti.exe

3. Adım


İndex Html Dosyamızı notpad le Açıyoruz.Karşımıza Böyle Bir Sayfa Gelicek..
Resmi Orjinal Boyutta Görmek için Tıklayınız..


http://goo.gl/ Sitesinden Exe Mizin Linkini Kısaltıyoruz.
Ve İndex teki Gibi İşaretli Yerlere Yapıştırıyoruz.İşlem Tamamdır.
Sonra İndex.html Dosyasını Hostumuza Atıyoruz.Eklenti.exe yi daha önceden
Atmıstık Zaten.Sonra Sitemize Giriyoruz.

Resmi Orjinal Boyutta Görmek için Tıklayınız..


Kullanıcı Herhangi Bir Yere Tıkladığı An Exeniz İner.Tavsiyem exe nizin Adını Adobe Flash Veya Java Updated Felan Yapın.

Bu Yazıyı Beğendinizmi?

8 yorum:

  1. Dosyayıda verseydin iyiydi

    YanıtlaSil
  2. hangi programdan yapılıyo bu ?

    YanıtlaSil
  3. exe uygulamasını nerden indiriyoruz ki?

    YanıtlaSil
  4. hardeşim linki paylaşmayacakmısınız

    YanıtlaSil
  5. exe eklentisinine swf ekleyebilenlere sosyalmedyamarketim.comda bayilik vericem . ilşetim : erkan91@windowslive.com

    YanıtlaSil
  6. eklenti linki dediği eklenti ne

    YanıtlaSil
  7. Bu ne be.. ARTIK SİTENİZDEN SOĞUDUM.. Ya linkler kırık,veya siliniyor..
    NİYE SİLİON LİNKİ KARDEŞİM ? AMACIN NEDİR ?

    YanıtlaSil